Ikke ziek, daar moet wel wat meer voor gebeuren - Reisverslag uit Olds, Canada van Yvonne Vriens - WaarBenJij.nu Ikke ziek, daar moet wel wat meer voor gebeuren - Reisverslag uit Olds, Canada van Yvonne Vriens - WaarBenJij.nu

Ikke ziek, daar moet wel wat meer voor gebeuren

Door: yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

19 Juli 2009 | Canada, Olds

Heeeeeey daaaaar!!!!
Ikke ziek. Nee hoor, dan zou ik nog gewoon doorgaan met verhaaltjes typen. Want alleen in bed liggen kan ik neit. Zelfs niet als ik ziek ben!!!

Oewww, twee babyduifjes, deze kunnen we zeker niet houden h????? Hopelijk kan ik ze nog zien, als ze wat mooier zijn. Weet trouwens iedereen dan dat ik hier ben???? RAAAAAR!!!!

Ow, Hallo Oma, hoe gaat het daar met jou???? Ik hoor net dat je mijn verhalen ook leest!!!! LEUK!!! Je krijgt veel groetjes en een dikke kus en knuffel!!!!

Inge, dat is helemaal goed. Niet zoveel kindjes en ook een goede school, denk ik. Zijn het jongentjes en meisje of alleen een van de twee???? Ach ja, komt helemaal geod en ik geloof je meteen als je zegt dat het raar is om bij mij te zijn als ik er niet ben.

Britt, jaaa we hebbaaah vakaaantiieeee!!!! And sure, I wannabie yuur kerstboom, But joe gotta get wit mai friends!!!!! Luv ya, fietsmaatje!!!!

18 juli 2009
Wekker ging weer om kwart voor 8. Deze keer hoefde ik er alleen niet meteen uit. Ik tot 8 uur erin gelegen en toen ben ik er uit gegaan. We hebben 's ochtends neit zo veel gehaald. Gegeten en wat gelezen en tv gekeken. Daarna gingen we naar Spruce Meadows. Julio moest daar springen. Julio is het paard van Katrina dat in Calgary staat, het is een goed springpaard. Hij deed het ook erg goed. Hij sprong er 1 balkje af en hij had een tijdsoverschrijding waardoor het aantal strafpunten op een totaal van 5 kwam. Nadat we hem hadden zien springen zijn we wat gaan eten. Daarna gingen we naar de stallen. Hier gingen we naar Julio kijken. Het is echt een prachtig paard. Hij stond ook helemaal te glimmen. En hij is ook nog zo lief!!!!
Daarna heb ik nog even rond gekeken in de task shop (geloof dat je het zo schreef) en hier heb ik nog een Spruce Meadows t-shirt gekocht. Wel wat anders dan het kadootje dat ik toen van mammie had gekregen. Maar ze zijn zo fijn om in paard te rijden, dus ik dacht ik koop er nog eentje. Daarna heb ik nog even met Nolly en Ruby in de speeltuin gespeeld en toen zijn we naar huis gegaan. Spruce Meadows is echt super mega groot!!!! Het is ook de grootste en beste showspring arena die er is, of zoiets!!!
Daarna gingen we terug! In de auto was eerst Katey alleen maar aan het huilen. Dit kwam door het weer. Het was er zo'n 32 graden en ik kan je zeggen dat is echt heel erg warm, maar dat weten jullie zelf ook wel!!!! Toen we dat met Katey hadden gefixd, begon Ruby en Katey begon weer mee te doen. Toen hadden we twee huilende kindjes. Maar toen we thuis aankwamen was het allemaal goed, want Hans had het zwembadje buiten gezet en dus konden ze daar gaan zwemmen. Ik heb niet gezwommen, daar was het water wat te koud voor, maar ik heb wel een watergevecht gehad met Nolly. Daarna was het etenstijd. Na etenstijd was er nog iemand op bezoek, geen idee hoe hij heet, maar hij was Nederlands en dus heb ik met hem en Hans nog wat zitten kletsen. Daarna kwamen we erachter dat de stekker niet aangesloten was en toen hadden we eindelijk weer internet!! Toen heb ik nog snel wat geblogd en ben ik naar bed gegaan, want het was inmiddels half 12 geweest.

19 juli 2009
Vandaag ging de wekker om 8 uur. Katrina had gezegd dat ik uit bed kon komen als ik hun hoorde. Ik hoorde nog niemand en ben weer in slaap gevallen. Om 5 voor 9 werd ik wakker omdat ik ze hoorde en ben ik dus uit bed gekomen. Toen hebben we gezellig met zijn alle ontbeten. We hadden pannekoeken, best lekker 's ochtends!!! Daarna ben ik naar buiten gegaan en heb ik op Moochie Pie gereden. Weer wat nieuws geleerd vandaag. Wist je dat je een paard kan laten stoppen, door alleen je lichaam te gebruiken. Ikke neit, maar het werkt wel!!!! Weer wat geleerd!!!!!!
Daarna ben ik met Katey naar binnen gegaan. DAar vroegen Nolly en Ruby of ze in het zwembadje mochte, en dat mocht van mij wel. Dus ik buiten gezeten terwijl hun lekker gespeeld hadden!!!! Daarna kwam Katrina en hebben we even snel gelunchd. Na de lunch ben ik weer naar buiten gegaan en heb ik Solee geborsteld. Katrina ging haar longeren. Solee is niet zo oud en had dit dus nog niet zo vaak gedaan!!!! Maar het ging allemaal goed. Toen kwamen ook Claire en Anja. Claire ging op Shirley rijden, want dit is haar pony. Dus toen heb ik hun ook leren kennen. Dit zijn de buren en ze zijn ook Nederlands. Ik leer hier alleen maar nederlanders kennen :P Hier heb ik even mee geholpen met Shirley en nog even met hun zitten kletsen. Daarna vroeg Katrina of ik even wou vegen, en dit heb ik gedaan tot Katrina riep of ik Candy wou klaar maken, want dan kon Claire haar ook even rijden!!! Dit heeft ze gedaan. Daarna heb ik Candy weer in de wei gezet. We zijn naar binnen gegaan en hebben verder niet zoveel gedaan!! Ik was mijn kabeltje vergeten voor mijn ipod, maar gelukkig heeft Katrina er ook een en deze mag ik lenen, dus kan ik toch mijn ipod opladen. Yes, dat maakt me erg gelukkig.
Het weer vandaag is ook lekker! Vanochtend was het nog niet zo warm, toen was het even wat donker en dachten we dat het ging regenen, dit gebeurde echter niet. Daarna was het nog warmer en was het 27 graden.
Met mijn verkoudheid gaat het beter. Ik heb nog steeds een verstopte neus, maar met mijn keel en het hoesten gaat het goed. Mijn stem klinkt weer normaal en hoesten doe ik ook bijna niet meer. Alleen die verstopte neus nog, maar dat komt ook nog helemaal goed.

Nou, ik spreek jullie allemaal weer snel! We gaan straks waarschijnlijk Pizza eten. Jammiiiieeee!!!! Komt helemaal goed hier.
heel veel groetjes. Yvonne

  • 20 Juli 2009 - 06:05

    Mama:

    Hai
    Heb je jan en Jacqueline ook gezien in spruce maedows. Zij zullen daar toch ook wel geweest zijn denk ik?
    Blij dat je weer internet hebt, ik miste je mailtjes dus jou ook meer. Nu weet ik weer dat het goed gaat met je dus kan ik weer vrolijk aan mijn laatste werkweek beginnen. Over een week heb ik vakantie dus dat gaat helemaal goed komen. Ik heb nog wel een druk weekje voor de boeg met allerlei afsluitingen en afscheidsfeestjes maar dat gaat helemaal goed komen. Veel plezier
    kusje mama

  • 20 Juli 2009 - 08:20

    Saskia:

    Hallooo!!!

    Volgens mij heb je het nog steeds super erg naar je zin in Canada:)
    Vanmiddag vertrekken wij naar Frankrijk en ik heb er echt mega veel zin in :D:D:D Natuurlijk vind ik het nog wel een beetje spannend...
    Ik zal proberen als we terug komen zo snel mogelijk iets te laten weten, maar lange verhalen komen pas als ik terug ben uit Florida!!;)
    Nog heeeel veeeeel plezier in Canada!!!
    xx

  • 20 Juli 2009 - 10:40

    Geeske:

    Hej,

    D8 dat je het niet meer leuk vond om te bloggen.

    Lekker pizza. Verder daar alles goed?

    Heb btw goed nieuws, we mogen iets eerder binnen omdat ik op een bar kruk moet komen te zitten. (20 september)

    x(K) Geeske

  • 20 Juli 2009 - 10:56

    Anne-Marie:

    Ik kijk iedere dag even op je site. Fijn om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt. Wel vroeg opstaan iedere dag en dat in je vakantie! Dat krijg ik met Jeroen en Astrid niet voor elkaar.
    Groetjes uit Moergestel ( ook van Paul )
    Anne-Marie.

  • 20 Juli 2009 - 14:46

    Astrid:

    Hey Yvonne,

    Zo te zien heb je het er nog steeds leuk! Gelukkig is het lekker weer daar, zodat je tussen het werken door toch nog het vakantie gevoel krijgt! ;)
    Veel beterschap! (ookal gaat het weer wat beter met de verkoudheid)

    xxx Astrid

  • 20 Juli 2009 - 19:15

    Paul:

    He Yvonne, had je trompet maar meegenomen. Kon je mooi om 08.00 uur de reveille blazen (en de rest van de family de vlag heisen natuurlijk). We hebben je wel gemist bij de laatste repetitie voor het zomerreces. Trompetsectie ws ineens minder sterk!! Uit je verhalen blijkt dat je je draai al aardig aan het vinden bent. Groetjes en vergeet het niet.... HEFF VUNN OOVUR DEIRE!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Olds

Canada

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2009

alweer thuis

20 Augustus 2009

Morgen al naar huis?!?!?!

18 Augustus 2009

Banff

15 Augustus 2009

the hunters

12 Augustus 2009

Nog maar 9 daagjes?!?!?!
Yvonne

Actief sinds 10 Juli 2009
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 24550

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2014 - 18 Januari 2015

Coschap India!

11 Juli 2009 - 21 Augustus 2009

Canada

Landen bezocht: