Dagje nummero zoveel :P - Reisverslag uit Olds, Canada van Yvonne Vriens - WaarBenJij.nu Dagje nummero zoveel :P - Reisverslag uit Olds, Canada van Yvonne Vriens - WaarBenJij.nu

Dagje nummero zoveel :P

Door: yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

20 Juli 2009 | Canada, Olds

Hallo daar??? Hoe is het in Nederland??? Hier in Canada nog steeds alles goed!!! We hebben gister idd pizza gegeten. MMMM, I luv pizza!!! Verder heb ik gisteren niet zoveel meer gedaan. Tv gekeken: het einde van de film Mean Girls en de film Ella Enchanted. Leuke film hoor!!!!

20 juli 2009
Vandaag ging de wekker weer om kwart voor 8. We gingen vandaag weer naar Spruce Meadows, want Julio moest weer springen! Daarom had ik met Katrina afgesproken dat ik 's ochtends voor mijn ontbijt de paarden zou gaan voeren. Dit heb ik gedaan en daarna heb ik ontbeten. Meteen na mijn ontbijt ben ik even op Moochie Pie gaan rijden en heb geprobeerd om te letten op mijn overgangen, maar dit vind ik echt heel erg moeilijk. Ach, nog 5 weken om dit te oefenen :P
Daarna ben ik weer naar binnen gegaan en heb ik wat gedouchd. Toen ik hiermee klaar was, zijn we naar Spruce Meadows gereden (en nee, mama, ik heb daar ook deze keer hun niet gezien.). Deze keer ging Claire ook mee. We waren wat later daar deze keer, maar we hebben Julio zien springen. Hij sprong erg goed vandaag. Hij had er maar een balkje vanaf, maar dat kwam doordat hij fout de bocht in draaide. Maar hij sprong echt geweldig. Daarna hebben we wat gegeten. Dat was erg lekker!!! Na het eten zijn we naar de 'barn (:P)' gegaan. Hier zijn we weer even naar Julio weesten kijken. Het is echt een prachtig paard. En ook zo vriendelijk!!!
Nadat we Julio in de stal hadden gezien, zijn we terug naar huis gereden. In de auto was het deze keer wel stil. Geen huilende kinderen!!! Dat was dus erg verschillend met de vorige keer!!! Toen we eenmaal weer thuis aankwamen, zijn we met de pony's gaan rijden. Ruby ging op Candy rijden en Claire op haar pony Shirley. Ik heb Ruby gelongeerd en vandaag mocht ze over een balkje draven. Trots dat Ruby was!!!! Na het rijden zijn we nog even met de pony's gaan wandelen. Ik met Candy aan het touw en Ruby erop en Claire op Shirley. Toen wou Nolly ook even rijden, maar Ruby wou niet van Candy af. Toen mocht Nolly op Shirley rijden van Claire en daar was ie toch trots op!! Daarna hebben we de pony's teruggezet en zijn we naar binnen gegaan. Katrina moest nog naar de supermarkt, want we hadden geen eten meer in huis. Dus ik moest oppassen. Nolly en Ruby hebben eerst nog even in het zwembadje gespeeld en hebben toen tv gekeken. Ik heb (terwijl ik hun in de gaten hield) Katey beziggehouden. Daarna kwam Katrina terug en gingen we eten. Na het eten hebben we meteen Ruby en Katey in bed gelegd. Daarna vroeg Katrina of ik de paarden even wou gaan voeren en dit heb ik toen ook gedaan. Daarna heb ik Nolly nog in bed gelegd en dat was eigenlijk zo'n beetje wat ik gedaan heb!
Nou, weer veel groetjes van hier. Talk to you soon!!! xxx Yvonne

ps. Mama, wil je Tommy een dikke knuffel geven. Ik mis hem!!! Het gaat toch wel goed met hem :P? Mist hij mij niet ook een beetje :P:P:P xxx Yvonne

(ps. ik mis jullie ook wel hoor :P)

  • 21 Juli 2009 - 02:38

    Yvonne Vriens:

    Ow, btw Gees.
    Super gaaf, we gaan voor en super goed plaatsje howr!!!! Kan niet wachten!!! Ik heb er super veel zin in!!!! YEEEE, Wij gaan naar McFly!!!!! LUV YA (L)

  • 21 Juli 2009 - 05:46

    Mama:

    tommy mist vooral het uitlaten denk ik. We laten hem natuurlijk wel uit maar je weet dat papa en mama nog werken deze week en je weet hoe martijn is met tommy. Maar volgende week ben ik thuis en dan krijgt hij weer alle aandacht. Geeske hoe kom jij midden in de nacht op deze site is het dan geen slaaptijd???
    hier verder alles oke hoor Ik bel je vandaag of morgen nog wel even. kusjes mama

  • 21 Juli 2009 - 05:47

    Mama:

    Ow je ik zie het al ik vergis me yvonne heeft Geeske geschreven niet geeske naar yvonne
    sorry hoor geeske

  • 21 Juli 2009 - 19:49

    Geesje:

    Hoi Yvonne,

    Leuk om te lezen hoe het je vergaat op je (werk)vakantie. Ik heb een link gelegd op de Ambiejanssite (www.ambiejans.nl) naar jouw reisverslag. Cok en ik hebben een fotowedstrijd opgezet.Als je je camera bij je hebt, maak wat gave foto's en wie weet win jij de prijs.
    Groeten,
    Geesje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Olds

Canada

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2009

alweer thuis

20 Augustus 2009

Morgen al naar huis?!?!?!

18 Augustus 2009

Banff

15 Augustus 2009

the hunters

12 Augustus 2009

Nog maar 9 daagjes?!?!?!
Yvonne

Actief sinds 10 Juli 2009
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 24543

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2014 - 18 Januari 2015

Coschap India!

11 Juli 2009 - 21 Augustus 2009

Canada

Landen bezocht: