Ben ik weer!!! - Reisverslag uit Olds, Canada van Yvonne Vriens - WaarBenJij.nu Ben ik weer!!! - Reisverslag uit Olds, Canada van Yvonne Vriens - WaarBenJij.nu

Ben ik weer!!!

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

28 Juli 2009 | Canada, Olds

26 juli '09
Vandaag ging de wekker om 8.15. En deze keer ging ik meteen mijn bed uit, goed he? Ontbeten en de paardjes gevoerd als altijd. Het was vandaag zondag, dus we hadden weer gezamelijk ontbijt en we hadden weer pannekoeken! Daarna zijn we naar buiten gegaan en hebben we hindernissen op gezet. We hebben een klein springparcoursje gebouwd, want als ik mee ga doen in een springwedstrijdje, dan is het wel handig om goed te leren springen :P. Toen we klaarwaren met de hinderenissen ben ik ook meteen gaan rijden. Eerst nog de goede houdingen geoefend en Mooch goed losgereden. Daarna gingen we springen. Ik deed heel veel dingen fout, maar langzaam aan gingen ze wel beter. Op het einde had ik het zo goed als door. Toen ik klaar was met Mooch, ging Katrina op Zebedee rijden. Deze gingen ook springen. Ik was de parcourbouwer(es) :P. Daarna was het tijd voor Candy en Ruby. Deze heb ik gelongeerd. Hierna was het al weer lunchtime. Hierna heb ik gerelaxed. Dit doe ik eigenlijk elke middag. DAn hebben we de paarden gedaan en doen we niets anders meer, dus dan ga ik maar lezen of mijn muziek luisteren met een sudoku puzzeltje! Daarna moest ik oppassen. In plaats van niet naar bed willen, wou Ruby deze keer niet uit bed. Maar ik heb haar er gewoon uitgetild en in het begin huilde en schreeuwde ze, maar ik had Candy bij de hand :P Of tewel, ik heb haar naar buiten naar Candy do pony genomen en toen was alles weer goed!!!!
Daarna was het supper. Na supper ging Anja op Shirley rijden. Hier heb ik naar gekeken. Daarna heb ik Hans nog geholpen. Hij was bezig met de paardenstal en ik heb geholpen en tussendoor nog even snel de paardjes gevoerd. Ik was pas om half 9 binnen. Daarna nog wat tv gekeken en een boek gelezen en om 22.15 ben ik naar bed gegaan.

27 juli '09
Vandaag ging de wekker om 7.30. ik was rond 8 uur uit bed. Daarna heb ik ontbeten en de paardjes gevoerd. Ik heb Mooch gereden. Deze keer niet gesprongen, want Mooch was erg moe. Normaal is ze erg voorwaarts, maar deze keer niet, dus daaruit blijkt wel dat ze erg moe was! Daarna heeft Katrina Zebedee gereden en daarna heeft Ruby Candy gereden. Zoals elke dag hetzelde natuurlijk. Had ik trouwens al verteld dat Ruby inmiddels ook al een paar stappen gallopeerd!! Dit vind ze nog wel eng, maar ze doet het! Daarna was het lunchtijd. Ow, en mama, ik denk niet dat ik 10 kilo zwaarder terug zal komen, want Katrina vroeg of ik was afgevallen. Dit zal allemaal wel meevallen, maar het kan natuurlijk altijd! In ieder geval, na de lunch weer wat ontspannen. Om 4 uur gingen we naar zwemles. Ruby had haar eerste zwemles en Nolly had ook zwemles. Hier heb ik zitten kijken. Ruby vond het kei leuk. En Nolly ook. Daarna zijn we nog even naar de winkel gegaan. Canadian Tire of zo. Hier heb ik een zonnebril gekocht. Deze had ik namelijk nog niet. Toen we thuis kwamen, had ik geld gepakt om Katrina te betalen, maar dit wou ze niet aannemen, dus heeft zij de zonnebril voor mij betaald :S. Hierna hebben we in Olds gegeten bij de chinees. King's Lobster. Dit was erg lekker. Ze hadden zelfs een soort van Foe jong hai, wat ik erg lekker vind!!!! Het was dan wel wat anders, maar toch ongeveer hetzelfde. Daarna zijn we naar huis gegaan. Heb ik wat gelezen en tv gekeken en ben om iets na 10 uur naar bed gegaan.

28 juli '09
Vandaag ging de wekker om half 8. Ben om 8 uur mijn bed uitgekomen. Was trouwens al om 6 uur wakker geworden van een of andere knal. Leek op onweer, maar ik heb maar een knal gehoord, dus geen idee wat het was en ben weer gewoon in slaap gevallen. Daarna naar boven gegaan. Na het ontbijt de paardjes gevoerd. Alleen begon het te regenen. Gelukkig stond ik in de shack toen het erg hard regende. Dus was ik niet zo nat. Vanwege dit weer, hebben we 's ochtends niet zoveel met de paardjes gedaan. We zijn wel naar de barn geweest, want de muren gingen vandaag overeind. Katrina heeft hier foto's gemaakt en wij hebben gewoon even gekeken. Hierna is Ruby op Candy gaan rijden. Het ging erg goed. Ook Nolly wou vandaag rijden en heeft dit dus ook gedaan. We zijn ook barrelracing aan het oefenen. Dit houd in dat je zo snel mogellijk om 3 tonnen moet. Ruby gaat bij de ponyshow meedoen aan leadbarrelracing. Dat is een de lijn. Dus Katrina moet hier meerennen. Ruby vind het geweldig! Ik wat minder, want ik moet per dag dat parcour zo'n 10x rennen :P Maar dat is goed voor mij. Hierna heeft Katrina Zebedee gelongeerd. Ik heb even gekeken, maar ik heb ook met Ruby gespeeld. Hierna heb ik Shirley gereden. Dit was echt raar en mijn houding was niet goed! Dit kwam voor een deel door het zadel, voor een deel door de pony en voor een deel door mijzelf (natuurlijk!!!). Maar op het einde had ik het allemaal een beetje door en lukte het wat beter. Alleen ik moet dit wel oefenen. Daarna binnen zitten lezen. Ik heb mijn 1e boek uit: De Tweeling van Tessa de Loo. Nu ben ik begonnen aan mijn volgende boek: Komt een vrouw bij de doktor :P Anyway, voor de zwemles zijn we nog naar WalMarkt geweest. Hier heb ik niets gekocht omdat we er nogal snel doorheen moesten, maar het was een soort Makro en dat vind ik een leuke winkel :P
Hierna weer naar zwemles. Na zwemles hadden we supper. De restjes chinees van gisteren dat we hadden meegekregen. Hierna nog de paarden gevoerd en ik denk dat ik vanavond nog wat ga lezen en tv kijken. Komt helemaal goed.
Ook heeft Katrina gebeld met Femke en die had het over een sleep over!! Dus misschien ga ik daar ook nog een nachtje slapen. Spannend!! Dan kon ik daar met de paardjes iets doen en Femke wou nog wat andere dingen met mij gaan doen of zo iets zei Katrina. Leuk!!

xxx Yvonne

ow ps. Ik ga de foto's op hyves zetten, want ik weet niet waar ik dat hier moet doen, dus ik zal de link nog doorgeven!!!

  • 29 Juli 2009 - 07:29

    Mama:

    Fijn om weer wat van je te lezen. wij hebben je natuurlijk ook even aan de telefoon gehad dus we wisten al dat het goed met je ging. Opa vraag regelmatig of je al bij jan en jacquline bent geweest om foto's te maken van de nieuwe stal, maar maak er ook maar van de nieuwe stal van Hans vind hij ook leuk. Hij wil naar canada als de stal klaar is bij jan en hans dan kan hij ze zelf ook zien.
    groetjes en knuf mama en de rest

  • 29 Juli 2009 - 15:18

    Van Esch Oirschot:

    ik ben wel benieuwd naar de foto's het klinkt allemaal goed tenminste zo te horen ben je daar al erg goed ingeburgerd als dat straks maar niet tegenvalt weer in dat saaie nederlandje nou veel plezier met het logeer partijtje en we lezen het allemaal wel weer groetjes

  • 30 Juli 2009 - 10:24

    Opa:

    groetjes alle maal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Olds

Canada

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2009

alweer thuis

20 Augustus 2009

Morgen al naar huis?!?!?!

18 Augustus 2009

Banff

15 Augustus 2009

the hunters

12 Augustus 2009

Nog maar 9 daagjes?!?!?!
Yvonne

Actief sinds 10 Juli 2009
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 24531

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2014 - 18 Januari 2015

Coschap India!

11 Juli 2009 - 21 Augustus 2009

Canada

Landen bezocht: