Work it out! - Reisverslag uit Olds, Canada van Yvonne Vriens - WaarBenJij.nu Work it out! - Reisverslag uit Olds, Canada van Yvonne Vriens - WaarBenJij.nu

Work it out!

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

23 Juli 2009 | Canada, Olds

Vandaag ging de wekker om half 8. Ben vandaag blijven liggen tot kwart voor 8. Toen ging ik mijn bed uit en heb ik ontbeten. Na het ontbijt ging ik de paarden voeren. Daarna gingen we naar Red Deer. Katrina had hier een of andere les. Geen idee wat het was, polatus of zo??? Het was in ieder geval in een sportschool. De kinderen gingen naar de kinderopvang en ik mocht in de fitnesscentrum wat dingen doen. Dus ik me daar helemaal te pletter gesport :P Of nou ja, een beetje dan. Ik heb eerst zo'n traploopding gedaan. Ik heb wel 50 etages omhoog gelopen!!! En daarbij zo'n 200 kalorien verbrand. Daarna ben ik zo'n loopdingachtig iets gaan doen. Je weet wel, je moet je iets vasthouden wat je moet bewegen en dan gaan je voeten vanzelf mee. Geen idee hoe je het noemt, maar ik had zo'n 1,75 mile of zo, nou ja, het was 2,8 km. Daarna nog 5 min gefietst. Of wel, in zo'n geval noem je het spinnen of niet??? Ach, ik was in ieder geval goed moe en wat bezweet. Daarna hebben we nog wat boodschappen gedaan. Toen we thuis aankwamen was de hoefsmid er. Ik moest eerst Katey eten geven, maar dit lukte niet helemaal omdatr ze aan het huilen was. Maar dit is helemaal goed gekomen. Daarna ben ik de hoefsmid gaan helpen. Alle paarden deden het erg goed. Zelfs Lilly was vrij braaf. Katrina had het veel erger verwacht. Daarentegen was Hannah erg raar bezig. Ze deed erg moeilijk en de hoefsmid had het met haar erg moeilijk. Ze was zo aan het touw aan het trekken dat ze is gevallen en ze moet zich haast wel bezeerd hebben. Maar ook dit is goed gekomen. Haar voetjes zien er nu mooi uit. Ook Sanny deed een beetje moeilijk, maar deze was nog nooit naar de hoefsmid geweest en had zelfs nog nooit haar hoef opgetild. Ze deed wat moeilijk, maar was niet echt gemeen. Wel viel ze 2 keer op de grond! Zag er zielig uit, maar ook haar hoefjes zien er mooi uit. Nadat we hier mee klaar waren was het al kwart over 4. Ik even gecomputerd en daarna lekker buiten gezeten. Nolly en Ruby zaten in het zwembadje. Hier heb ik even bijgezeten. Toen Katrina naar binnen ging om 'supper' te maken, bleef ik buiten bij Ruby. Hierna heb ik binnen nog even zitten lezen. Hierna was het al 'suppertime'. Heerlijk gegeten. Met een soort macnumijsje als toetje, mmmm, heerlijk!!!! Hierna hebben we de paarden gevoerd. Nou ja, de ponies hebben we allemaal samen gevoerd, maar de rest heb ik gedaan. Maar dat maakt niet uit, ik vind de pony's voeren wel leuk :)
Hierna zijn de kindjes naar bed gegaan en heb ik nog wat tv gekeken: Friends en House. Nu ga ik zo naar bed, want ik ben toch wel moe. Daaaaaag!!!!!

  • 24 Juli 2009 - 06:09

    Mama:

    Mijn laatste dag en dan heb ik ook vakantie. wij weten nog niet waar we heen gaan. heb jij een tip voor ons > Het heet volgens mij pilatus hoor
    groetjes en een dikke knuf van je moedertje en de rest

  • 24 Juli 2009 - 11:23

    Fam. Uit Oirshot:

    het is al weer even geleden dat wij iets hebben laten horen maar nu toch even wat nieuws van ons.
    Wij moeten nog twee weken werken Rik en Tim zelfs nog drie maar dat geeft niet dan kunnen ze lekker geld verdienen dat ding waar jij op getraind hebt bij die fitness heet waarschijnlijk een crosstrainer daar kan je lekker moe op worden maar dat heb jij wel nodig om die conditie te verbeteren. maar dat komt wel goed je hebt het druk genoeg daar zo te horen nou tot het volgende bericht groetjes de ssssjes

  • 25 Juli 2009 - 08:34

    Carlo & Marieke:

    Hoi Yvonne,
    Leuk hoor om alles te lezen wat je schrijft. Je bent in ieder geval vrij uitgebreid in je verhaal, maar dat vind ik wel leuk. Zo te lezen om je het daar prima naar je zin. Ben je nog van plan om over 27 dagen terug te komen of ga je toch maar verkassen naar Canada? Wij pakken in ieder geval regelmatig mis op onze oppas!!! Nou geniet er nog van en ben benieuwd naar je volgende verhalen.
    Groetjes Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Olds

Canada

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2009

alweer thuis

20 Augustus 2009

Morgen al naar huis?!?!?!

18 Augustus 2009

Banff

15 Augustus 2009

the hunters

12 Augustus 2009

Nog maar 9 daagjes?!?!?!
Yvonne

Actief sinds 10 Juli 2009
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 24558

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2014 - 18 Januari 2015

Coschap India!

11 Juli 2009 - 21 Augustus 2009

Canada

Landen bezocht: