alweer thuis - Reisverslag uit Moergestel, Nederland van Yvonne Vriens - WaarBenJij.nu alweer thuis - Reisverslag uit Moergestel, Nederland van Yvonne Vriens - WaarBenJij.nu

alweer thuis

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

29 Augustus 2009 | Nederland, Moergestel

Ik ben iknmiddels al weer een hele tijd thuis. Alweer precies een week. En ik moet zeggen, dit vind ik ook wel weer wat prettig. Net een hele week jvw erop zitten.
Heb ook mijn verjaardag al gevierd en was hier blij iedereen weer terug te zien.
De reis naar huis was goed verlopen. Katrina had me naar het vliegveld gebracht en is hier nog eventjes bij mij gebleven. Het inchecken ging niet helemaal zoals gepland. Mijn koffers waren te zwaar en ik moest dus bijbetalen. Ook was er iets niet goed met mijn handbagage, hij was te groot of zo. Anyway, hier wat moeite mee gehad. Daarna door naar de security. hier nam ik afscheid van Katrina. De kindjes waren neit mee gegaan, die waren thuisgebleven, want ik vloog natuurlijk laat. Dus ik had al afscheid van hun genomen, kei zielig, Nolly moest bijna huilen. Nu moest ik dus afscheid nemen van Katrina. Ook Katrina stond met tranen in haar ogen en daar kan ik dan zelf ook niet tegen. Na een knuffel snel door naar de douane. Hier werd ik ook nog tegengehouden. Ik moest mijn tas openen. Dit omdat ik er een beeldje in had zitten. Ik had van Claire en Anja een beeldje gekregen en dat had ik meegnomen in mijn handbagage. Daar bij de douane stond ik helemaal te trillen. Ik had het ff niet meer. Gelukkig was daarna alles goed en mocht ik verder. Ik op weg naar waar ik moest zijn. Dit eenmaal gevonden ben ik maar met iemand gaan kletsen en die bleek in het vliegtuig zo goed als naast me te zitten. Dat was mooi, kende ik tenminste iemand. Nou ja, kennen, ik wist haar naam nog niet eens, maar ik had er een gesprek mee gehad. Daar nog lang zitten wachten tot we dan eindelijk het vliegtuig in mochten. Dit duurde best wel lang! Maar toen we er eenmaal in mochten waren we ook zo op weg. Heb in het vliegtuig erg veel proberen te slapen. Tis niet zoveel telukt, maar een beetje helpt ook altijd. Heb niet gegeten in het vliegtuig. We kregen wat, maar dit kon ik niet wegkrijgen. Ik had 2 happen op en ben hier het hele vliegtuig misselijk van geweest! En toen ik echt eventjes in slaap was gevallen, werd ik wakker en had iedereen een muffin, behalve ik. En die muffin zag er nog wel zooo lekker uit. Ach ja, volgende keer beter. Toen we eenmaal geland waren, moesten we nog op de koffers wachten. Dit ging sneller dan in Canada, maar toch duurde het goed een uur. Dus waarschijnlijk leek het alleen sneller te gaan. Daar stonden mijn pappie en mammie enn... Maaike. Dat had ik niet verwacht. Wel een erg leuke verrassing dat Maaike mij ook op kwam halen. Dit vond ik echt helemaal te gek! Want ik had Maaike natuurlijk ook zo lang niet gezien. Op de terugweg naar huis zijn we nog wel langs een MacDonalds gereden, want ik had voort wel honger :p Daarna snel naar huis en daar kwam ook Britt nog langs. Was erg gezellig en ik ben ook gewoon vrij op tijd naar bed gegaan.

Echt veel last ven een jetlag heb ik niet gahad. Ik weet dat ik van zaterdag naar zondag gewoon goed geslapen heb. De enige keer dat ik er iets van heb gemerkt is toen ik van zondag op maandag helemaal niet kon slapen, maar de dag daarop was ik verder ook niet zo moe. Dus ik ben er nog vrij goed van af gekomen.

en volgend jaar weer??? Wie weet!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Moergestel

Canada

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2009

alweer thuis

20 Augustus 2009

Morgen al naar huis?!?!?!

18 Augustus 2009

Banff

15 Augustus 2009

the hunters

12 Augustus 2009

Nog maar 9 daagjes?!?!?!
Yvonne

Actief sinds 10 Juli 2009
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 24569

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2014 - 18 Januari 2015

Coschap India!

11 Juli 2009 - 21 Augustus 2009

Canada

Landen bezocht: