Ochtend uitslapen, NO F*CKING WAY :P - Reisverslag uit Olds, Canada van Yvonne Vriens - WaarBenJij.nu Ochtend uitslapen, NO F*CKING WAY :P - Reisverslag uit Olds, Canada van Yvonne Vriens - WaarBenJij.nu

Ochtend uitslapen, NO F*CKING WAY :P

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

07 Augustus 2009 | Canada, Olds

6 augustus 2009
Vandaag ging de wekker om half 8 en om 8 uur was ik weer mijn bed uit. Weer geen mooi weer. Nog steeds regen. Daarom heb ik smorgens maar wat gelezen en muziek geluisterd. Had ik trouwens al vermeld dat ik gisteren mijn kamer en badkamer heb gepoest en opgeruimd. Goed van mij he(vraagteken (dit stomme toetsenbord werkt niet!!! Hoe zet je in godsnaam verr.maj. uit(vraagteken, vraagteken vraagteken)))
Ok verder, vandaag zijn we nog naar Olds geweest om boodschappen te doen. Daarna terug gereden en gelunched. Toen heb ik Ruby in bed gestopt. Toen begon het wel weer wat droog te worden. Katrina ging om 1 uur naar de kapper en dus moest ik de tafel afruimen en als het kon ook Katey in bed leggen. Nu zoals ik al zei, eerst Ruby in bed gelegd en toen geprobeerd of ik Katey in slaap kon krijgen. Helaas, mocht neit baten, had geen zin om te gaan slapen. Dus ik haar maar wat laten spelen. Toen heb ik gecomputerd. Wat gemsnd. Weer spelletje met Inge, erg gezellig. Nog met gees en mammie gekletst. Hartstikke gezellig. Tussendoor foto(apostrofe)s upgeload. Dus die kunnen jullie inmiddels ook bekijken. Zal de site beneden doorgeven! Daarna begon Katey wat te huilen en dus ging ik nog maar eens proberen of ik haar in slaap kon krijgen. En weet je wat, het is gelukt!!!! Alleen toen was ze in mijn armen in slaap gevallen, toen moest ik haar nog in bed leggen. Oeps, ander probleempje :S Na 3 pogingen (3x is scheepsrecht :P) lukte het me eindelijk en had ik Katey in slaap in haar bed! Was ik best trots op. Toen moest Ruby al weer uit bed. Toen kwam Joris (gelukkig) langs en nam Ruby en Nolly mee om mee buiten te gaan spelen. Pfeew, ff wat rust hier. Anja was aan het rijden op Shirley, dus daaar heb ik dan ook eventjes naar gekeken. Wel vanuit het balkon hier, ben niet helemaal naar buiten gegaan. Toen kwam Katrina thuis en toen kon ik gaan rijden. Dus ik Mooch gereden en het ging weer erg goed. Na het rijden meteen de paarden gevoerd. Hierna supper. Na supper eventjes beneden muziek zitten luisteren en daarna nog een film zitten kijken met Ruby en Nolly: Air Bud. Hierna Ruby in bed gelegd en nog wat foto(apostrofe)s upgeload. Daarna met Katrina onze film afgekeken en toen snel naar bed, want ik moet morgen vroeg mijn bed uit.

7 augustus 2009
Vandaag hadden we een drukke dag. Daarom had ik met Katrina afgesproken dat ik om 7 uur boven zou zijn. Dus de wekker ging al om kwart voor 7. Dat is nog niets blijkbaar, want morgen is de ponyshow, you know, en dan moeten we om 7 uur vertrekken, dus mijn wekkertje zal al wel voor 6sen gaan. Wens me maar suc6! Anyway. Dan heb ik de paardjes gevoerd, daarna ontbeten en meteen weer naar buiten. Daar gereden op Mooch. Jazeker, om 8 uur zat ik op mijn paardje! En het rijden ging nog goed ook! Galopswissels geoefend (die goed gingen, zelf om de 2 passen, net een dressuurproefje :P) en mijn houding (die volgens Katrina steeds beter wordt!). Anyway, na het rijden snel weer naar binnen, snelle douche en toen gingen we naar het pannekoekenontbijt. Dit was omdat het dit weekend hier de Olds fair & Rodeo is. Dus ik 2 pannekoeken gevraagd en deze netjes opgegeten. Nolly had grotere ogen dan zijn maag en dus heb ik ook zijn 2 pannekoeken op. Toen zat ik voooool! Maar het was wel lekker. Hierna gingen we naar de parade. Het deed me denken aan carnaval! Iedereen zat op straat. Heb foto(apastrof)s, dus je kunt kijken :P Hierna zijn we weer naar huis gegaan. Eerst nog langs de mail. Jeee, mijn tijdschriften zijn binnen. Tnx mammie, luv ya!! En wou, mijn rapport is best goed, beter dan verwacht!!! Ik dus zitten lezen tot we weer gingen. We gingen naar de fair. Hier hebben we eerst allerlei diertjes gezien. (wil je weten wat, check mijn foto(apastrof)s :P) Daarna hebben we wat te eten gehaald en zijn naar de koeienshow gegaan. Dit is een wedstrijd van koeien en dan de beste koe wordt eerste en dat soort dingen. bla bla bla, best logisch denk ik! Daarna naar de heavy horses gegaan. Man die zijn grooooooot!!! Wel onwijs schattig hoor. Hierna hebben we nog een ijsje gehaald en zijn naar huis gegaan. Hier heb ik nog even verder in mijn tijdschriften gelezen (nog maals, tnx mammie). Hierna naar buiten gegaan. Ruby lag in bed en wij hadden de stal en de trailer klaargemaakt! Dan hoeven we morgenvroeg niet meer zoveel te doen. Reken maar dat ik vanavond op tijd naar bed ga. Tis hier nu kwart voor 9, maar over 3 kwartier lig ik er zeker al in!!! Daarna Ruby wakker gemaakt en supper gegeten. Na supper hebben ik Ruby en Candy gelongeerd en Anja was er ook, deze reed Shirley. Na dit alles de ponies in bad gedaan, want ze meoten er morgen natuurlijk tiptop uitzien! En ik moet zeggen, dat is wel gelukt. Toen Candy een minuutje in haar stal stond begon ze te rollen. Gelukkig hadden we mooi schoon zaagsel (of iets in die riching) en dus is ze toch nog schoon. Hierna heb ik even snel de paarden gevoerd. Daarna naar binnen gegaan en Rubs in bed gelegd. Nu ben ik hier aan het bloggen en nog steeds foto(apastrof) aan het uploaden. Morgen grote dag en ik ben benieuwd. Jullie horen het wel!!! Groetjes!!!!!

  • 09 Augustus 2009 - 08:55

    Ans Raaijmakers:

    Hallo Yvonne,

    Britt vertelde van je blog. Leuk om al je ervaringen te lezen. Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt. Hoe vond je de vliegreis?
    En spreek je steeds engels? Britt is nu aan het zwemmen samen met Theo, ik zal ze eens gaan vergezellen. Vanuit Moergestel heel veel groetjes en nog een super fijne tijd gewenst.
    Liefs,
    Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Olds

Canada

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2009

alweer thuis

20 Augustus 2009

Morgen al naar huis?!?!?!

18 Augustus 2009

Banff

15 Augustus 2009

the hunters

12 Augustus 2009

Nog maar 9 daagjes?!?!?!
Yvonne

Actief sinds 10 Juli 2009
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 24628

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2014 - 18 Januari 2015

Coschap India!

11 Juli 2009 - 21 Augustus 2009

Canada

Landen bezocht: